esmaspäev, 21. juuni 2010

Kott tüdrukule.


Teeme siis jälle juttu kohvipakkidest. Vahepeal on palju aega mööda läinud aga ma ikka usinalt neid kohviribasi teinud. Nüüdseks olen valmis saanud ka mõned plaadid millest kotid hakkavad valmima.
Tegelikult õmblesin ma ka täna .... kotti tegin oma tüdrukule. Ta siin miski eelmine kuu ostis wichi ajakirja millega kaasas oli üks kott, ei läinud mööda poolt päevagi kui kott lagunema hakkas ja kuna see nii kilene kott oli polnud mõtet seda parandama hakata. Eks ma siis lubasin tüdrukule, et teen talle "kohvikoti". Koti ribadeks said eelmistest kottidest jäänud ülejäägid, sellepärast on kott üheltpoolt roosa ja teiselt poolt hall.
Nii ma siis õmblesin, proovisin teha natuke uutmoodi. Põhi sai tehtud kandiline ja sang sai peale pandud diagonaalis. Lisasin ka luku.  Ah pole ma suurem asi kirjutaja las pildid räägivad enda eest.






















Hetkel asun koti lainel nii et neid kotte võib tulla veel ja veel :)

Kommentaare ei ole: