esmaspäev, 12. aprill 2010

Avastus ...

Täna avastasin, et poisi toas on hakkanud kaktuseline õitsema. Olen kogu aeg arvanud, et see taim ei õitse kuid nüüd - minu üllatuseks on õied küljes.











Sellel aastal siis suutis üllatada mind see taim (isegi nime ma ei tea), eelmistel aastatel on õitsend mul havisaba - see aasta vist mitte :(









Natuke siis sünnipäeva juttu ka. Poiss sai mul 4 aprillil pühapäeval 13 aastaseks. Pidu sai peetud aga alles möödunud reedel. Poisse oli terve maja täis kõik isemoodi puberteetikud aga üleüldiselt läks pidu korda. Seekord sai tellitud pihlakast tort, poisi sooviks oli et peal oleks draakoni pilt.


Sünnipäeva peo ajal kui poisid omi mänge mängisid meisterdasime meie tüdrukuga natuke teises toas ehteid, rohkem küll tütar disainis ja emme meisterdas.

1 kommentaar:

Kiku ütles ...

Ehee, mu poiss saab ju ka 13 suvel!derval