kolmapäev, 21. aprill 2010

Helendavad keed


Juba päris jupp aega tasi sai endale soetatud helendav niit, seisis ta mul laua peal ja muudkui helendas ja tuletas ennast ikka pimedas meelde.
Võtsin siis kätte ja ajasin siis niidile 15/0 ja sekka ka mõne 9/0 seemnehelmed ja hakkasin pärliussi heegeldama. Jube tüütu on nii väikeste seemnehelmestega heegeldada - see sai mulle üsna ruttu selgeks. Aga lõpptulemus oli väga kaunis :)


Järgmiseks sai ära proovitud pusakeede heegeldamine. Tõeliselt müstiline tegevus - ei tea palju pärleid ajada niidile, kas segamini või mingi loogika järgi. Ühesõnaga sain siis oma jänesesabast üle ja hakkasin heegeldama elu esimest pusa. No jah, tulemusega jäin igati rahule ja kuna pärleid oli piisavalt ikka niidile aetud sai sealt veel teisegi ja veel ühe käevõru ka.




















Teisipäeval peale käsitööringi käisin korraks ka ema juurest läbi. Ta näitas mulle, et tal oli hakkanud õitsema Siberi koerahamba Altai alamliik. Minul on kodus tavaline Siberi koerahammas aga see ei kipu eriti õitsema - suhteliselt kapriisne taim.



3 kommentaari:

Anneli ütles ...

Helendava niidiga keed tulevad ikka nii ägedad! :D
Kui suurt konksu kasutasid?
Mul ka niit ja helmed ootavad oma järge. :)

Kulla385 ütles ...

Keedel kasutasin 1.0 heegelnõela, mul kahekordse niidi peal.

Kiku ütles ...

Ehted on kenad, aga lilled on veel kenamad! ;D