pühapäev, 3. aprill 2011

Roosad lilled.

Kui Drex mul külas käis näitasin talle kuidas ma lille teen, et tegemist näidata tegin ise ka ühe roosa lille. Tavaliselt mulle ei meeldi asjad mis niisama ripakile jäävad .... noh ja nii sündiski minu roosa lilleline ehtekomlekt. Kuna roosasid odaotsi oli suhteliselt vähe (õigemini oli see segupakk mille keegi mulle kunagi kinkis) siis sai juurde lisatud suurematest odaotstest tehtud lill
.

Tegi juurde ka käevõru eelpainutatud traadile. Seekord üritasin teha teistsuguse kinnituse.



Ja loomulikult ei puudu ühe komplekti juurest ka kõrvarõngad.


Sellised need minu seekordsed tegemised siis olidki :)

1 kommentaar:

Drex ütles ...

Väga hea. Lilled ikka ju
Ja see ka et käsitöösoolikas pole enam totaalselt umbes.
Isegi, näe, valge luu (?) kaelakee, eemises postituses on ometi kinnised saanud. Oi, kui ammu ma juba seda töölaual ootel nägin.
Ise polegi veel mahti saanud nende lillelestega miskit teha.