pühapäev, 7. november 2010

Sünnipäevakink.

Oli lähenemas mehe 40 aastane juubel. Aga kuna meil siin firma loomine käsil ja noh teadagi, et iga algus on raske ja sellega seoses minul näpud põhjas. Täielik paanika etalon lõi minus välja - iga aasta olen kingi teinud ja nüüd .....
Vähemasti rõõmustasin kui avastasin et olin kunagi ammu alustanud mehele tööriiete tegemist, ainult seljad ja lukk oli veel panematta. Ega miskit kui mees tööle läks hakkasin mina aga kribinal õmblema. Vähe ennast naerma ajas kui mees ootamatult koju ilmus ja mina just triikimisega poole peale olin jõudnud .... kõik läks käkkras ruttu kappi peitu ja mehe küsimuse peale "Mis sa teed?" sai vastuseks "Koristan!" Natuke ta küll imestas minu koristamist aga ei kommenteerind.


Aga lõpp hea - kõik hea. Kingituse sain ilusasti valmis ja ka Pihlaka poest torti ostma minnes sain talle vahva tordi - teeb ta ju autoremondi töökoda - lahe eks!

1 kommentaar:

Kiku ütles ...

Tubli õmbleja oled jah! Ja tort on ka lahe!