pühapäev, 23. mai 2010

Tegijal juhtub ...

Sooh, kaks nädalat siis juba möödas.
Vahepeal tekkis mul tunne, et mind on tabanud õnnetuste laine. Kõigepealt ütles mul läpakas üles - nimelt oli emaplaat katki ja see kergendas mu rahakotti 5400 krooni võrra. Ei läinud mööda veel nädalatki kui suutsin rattaga ülepea kaela käija. Igatahes olen nüüdseks targem ja jätan telefoni koju kui rattaga sõitma lähen ja kohe kindlasti pean meeles kumb on esipidur ja kumb tagumine. Minu esipiduri vajutamine lõppes seekord ülisuure sinikaga jalapeal .....


Nüüdseks on sellest sinikast saanud veelgi suurem lätakas ja mingi naljakas punn on keset jalga aga ise seda pildile püüda ei õnnestunud ....


Nüüd siis ei teagi mis teha kas minna Tartu Rattarallile või mitte. Iseenesest rattaga sõita on hetkel kergem kui jala käia.

Vahepeal nokkisin ikka natuke käsitööd ka teha, valmis said kaks pärliussi. Esimene nendest siis tehtud rahvuslikus stiilis  sini-must-valgena ja teine Kadrina triibustikuga. Rahvuskiku triibustiku idee pärliussides pärineb Hunditädilt.

1 kommentaar:

Diana Tammann ütles ...

Ohh! Head paranemist!
Esipiduri kasutamine on jube ohtlik aga hea, et niigi läks.
Ussikesed on vahavad. :)