teisipäev, 31. august 2010

Lendamise 2 katse.


Kuna eelmine kord jäi ilma pärast lendamatta siis kutsus isa meid uuesti ühel väga ilusal ja tuulevaiksel päeval. Kutsusin küll kogu peret lendama aga poiss lubas julgust koguda ja mees väitis, et palju tööd vaja teha .....
Noh igatahes mina olin otsustanud ikka lendama minna saagu mis saab. Ja nüüd olen siirsalt õnnelik et läksin. Muidugi kartsin ka mina, kes ei kardaks. Ja siis läks lahti, mootor töötas urinaga ja .... start - korraks panin ikka silmad kinni ja kui lahti tegin olimegi õhus.


Polnud selles õhku tõusmises küll miskit hullu, ausalt öeldes kartsin hullemat. Ja kui palju seal üleval on vaadata, võtsin fotoka ka kaasa ja jagan pilte teiega aga ise näha on hoopis teine tera.










Põllumustrid
Lapilised maastikud.









Tapa linn.
Meie majadera.







Minu mehe tulevane töökoht.

Tapa kool ja uus staadion.






Pitsiline põlluäär.
Sõbranna maja Neerutis.











Kadrina ringtee
Ema-isa maja Kadrinas










Maandumisega ei olnud ka probleeme, vast natuke raputas kui rattad maad puutusid aga muidu polnud hullu. Siis läks lendama tüdruk ka temale tehti sama lennuring mis mulle ja siin siis pilt sellest kui nad saabuvad ja maanduma asuvad.



Nii ilus loojuv päike oli, et ei saanud kohe mitte jätta pildistamatta. Päikest ka teile kõigile.

Kommentaare ei ole: