pühapäev, 22. august 2010

Kalevipoja rulluisu maraton



Tänavune suvi on kujunenud meie perele üpris sportlikuks, noh mitte et ta enne ei olnud aga minule just.
Esimese sõidu tegi meil Heli. Sõitis 3,6 km ajaga 0:12:19.2 ja jäi oma vanuseklassis T11 seitsmendaks.



 Siin ta meil siis lõpetab, ja ka turvamees järgi - tegelikult tegi issi koos tütrega soojenussõitu. Järgmise na tuli mehe start - läks 43,7 km sõitma ja kohe viie minuti pärast oli minu ja Lauri start. Meie läksime sõima 21,9 km sõima. Alguses sõitma hakates ehmatas asfaldi kate ikka täiega ära. Mõtlesinn, et sõidu lõpuks pole mul enam ühtegi hammast suus, siis aga avastasin et teeäär ei logista nii hirmsasti.  Tartu maratoni teekatte oli selle kõrval lausa peegelsile.




Sõit oli mu jaoks üsna raske, pool sellest maast oli vastu tuul, nii nagu poiss ütles:" Ilma rullideta oleks ka kiiremini edasi saanud!". Eks see vähe liialdatud oli aga tunne oli vahepeal küll selline. Ja väsimuski on mu näkku kirjutatud.


Lõpetasime loomulikult kõik. Kalle ajaga 1:40:41.6 ja oma vanuseklassiss 40 kohaga.
Lauri tegi mulle otseloomulikult jälle pähe lõpetades ajaga 1:10:27.1 ja oma vanuseklassis 6 kohaga.


Minu aeg siis 1:11:11.0 ja oma vanuseklassis 39 koht.  Kui ma muud ei saavutanud siis vähemalt ilusa aja sõitsin välja ;)





Kommentaare ei ole: