laupäev, 31. jaanuar 2015

Vana-aasta tegemised ....



No nii, ikkagi jõudis kätte enne 2015 aasta kui mina jõudsin oma pildid üles panna.  Aga see ei sega mind neid teile takkajärgi näitamast.
Ühesõnaga enne jõule käis fimost üks suurem nikerdamine - sai tehtud hunnikus lumememmesid, päkapikke, kingitusi, kuusekesi ja mõni auto ja jänes eksis kah sekka ära. Veel sai tehtud üks ports roose ....



Ja eks neid kõike sai loomulikult tehtud ikka geelküünalde jaoks, mõned pildid küünaldest.

 


Aga kõigesuurem uudis on see, et olen minagi nüüd uue X-Cut lõikemasina omanik. Oh oleks ma eales teadnud, et see on alles jäämäe tipp, ei tea kas oleksin siis seda masinat endale soetanud. Nüüd ta mu juures igatahes on ja kui palju on lõiketeri mida endale tahta ....
Ühesõnaga, ega ma teda endale seisma ei soetanud, ikka esimesed katsetused on ka ära tehtud.


Need siis minu esimesed katsetused teha sokolaadi karpe, mõni ehk sai veel enne tehtud aga neist mul pilte pole - suures õhinas kinkisin nad lihtsalt ära :)
Peale nende karpide tuli mulle tellimus teha 10 jõuluteemalist sokolaadikarpi. Sellised nad siis said ....





































 Sellised need 10 karpi said, tegelikult 11. See viimane kaart on tehtud minu tüdruku poolt, kaua sa ikka vaatad kuidas emme nikerdab, eks tuli temalgi isu peale.
 Peale nende karpide proovisin netist saadud õpetuse järgi teha küünlakaarti. Ise olen rahul - tulid ju välja küll. Pildi kvaliteedi pärast ärge pahandage - lihtsalt minu fotoaparaadi välklamp lõpetas oma töö.


 Sellised need minu enne aastavahetust tegemised olid, järgmistest tegemistest juba uutes postitustes, ehk ei pea neid väga kaua ootama :)

Kommentaare ei ole: