kolmapäev, 26. juuni 2013

Viimaseaja tegemised ...


Elu on vahel imelikke keerdkäike ja saisipuntraid täis - tahad teha hästi kukub välja kuidagi, teed nii naljaviluks ja vohtäpselt selline peabki olema. Lubasin siin ammu oma kursuse tüdrukutele mõned pildid ja jutu üles panna aga ..... mina istusin metsas ja korjasin maasikaid (praeguseks 30 liitrit korjatud). Nüüd siis teen lühikokkuvõtte ....
Meie kursuselt - Jane - oli kutseõppes ja lõpetas tänavu. Tahtsime teha talle väikese kingituse, nii noh mälestuse et ta meid ei unustaks. Ja idee sündis teha talle kursuse album kus kõik nimed ja aadressid, sünnipäevad ja ka väike soov või meenutus sees. Alguses oli plaan panna peale gruppipilt aga see oleks sinna triibustikku ära kadunud ja siis sai pilt pandud sise kaanele ...
No ja kui mina parasjagu oma kursuse andmeid kogusin avastas tütreke mul, et ka temal läheb ära bioloogiaringi õpetaja ja ka temal sellist albumit vaja .... kohe kogus andmed kokku (neid ainult 5). Piltidega läks vähe kiireks, sest tuli välja et neil juba nädala pärast vaja (nagu mul endal see hetk veel vähe asju teha oli) aga kõik sai tehtud. Ja selline ta siis välja kukkus -

Siis hakkasin meisterdama kaelakeed finantsraamatupidamise õppejõule Malle Kasearule. Hakkasin siis tegema pruunides - beezides toonides. Proovisin esimest korda elus teha pärleid pisikeste pärlitega üle põimitult (ei mäleta mis selle tehnika nimi on), esimese pusimise ajal mõtlesin et ei iial rohkem aga kui lõpetasin tegin neid veel mitu tükki - kokku 5. Kee etteossa tegin suure liithelme, mille sees tsungiit kivi peidus. Miskipärast juhtus nii, et esialgne kee tahtis saada kellelegi teisele ....    

No ja siis tuli mul ju uus teostus teha - must ja valge. Tahtsin teha kohe midagi hoopis teistsugust kui muidu ja väänutasin jälle üle pika aja traati ja selline ta siis sai.                                                            


Ka avastasin neti avarustest kuidas teha ümmargust karpi ja olen neist tõeliselt vaimustuses. Nii lihtne, kiire ja ilus ka mu arvates. Roosaka karbi tegin esimesena ja must-valge läks kingituseks koos keega.

Ja siis üks naljakas lugu ka ... väänutan mina traati, ise ka õieti ei tea mis teen ja tuleb tüdruk minu juurde ja ütleb: "Sa teed minu tähte!" mina vastu, et noh see võib ju hobuse täht olla või Hannaliisa .... Tüdruk asutas ennast minema ja uksel keeras tagasi ja ütles: "Vahet pole, kas sa kingid selle mulle või ei aga sa tegid minu tähte!" Ja ausalt ma ei teagi veel mis ma sellega teen ...


Kommentaare ei ole: