laupäev, 2. aprill 2011

Parandamist vajanud ehted ....

Eelmises postituses oli kirjas, et sain nakatatud käsitööpisikuga .... no jah, ja siis ma hakkasin vaikselt otsast nokitsema esialgu asjade kallal mis vajasid parandamist.


See kett oli tõeline müsteerium, seitsmes jupis ta minuni jõudis ja kuidagi loogikat kasutades ka kokku sai. Seda ma nüüd küll ei karanteeri, et ta nüüd nii on nagu esialgu, sest esialgset varjanti pole mina näinud.


Järgmisena sai ette võetud kee millel ei olnud muud vaja kui uut kinnist. Samuti sai kee ümber pandud helmetrossile.


Selle keega oli selline lugu -  kui mu sõbranna selle ostis rääkis ta kohe, et tahab kee laiali lammutada ja kõrvarõngad juurde teha. Selleks oli muidugi vaja leida sarnaseid pärleid, et neid siis otstesse juurde lisada. Juhtus aga nii  (ka keel oli vist sama mõte), et juba esimese proovikandmise peale läks sees olev helmetross katki ja nii see kee minu juurde jõudis.Panin igaks juhuks sisse kahekordse helmetrossi, helmed on üpris rasked, lisasime otstesse juurde suitsukvartsist helmed  - muidu kee nagu originaalis.














Ja siis sai tehtud vanadest keti juppidest uus komplekt. Ma ei ole päris kindel kas see oli nüüd see õige lahendus sellele keele aga kee omanikule selline varjant meeldis, mina tunnen siiani et miskit on nagu puudu .....

Aga sellised need tegemised mul esialgu olid, mitu asja veel pooleli ja osad vaja kaamera silmaga kinni püüda.

Kommentaare ei ole: