esmaspäev, 19. aprill 2010

Pärliussid


Viimasel ajal on minu ämm ussitama hakanud, ei mitte otseselt ikka pärliussidest on jutt :) Nii see meil siin käib tema teeb uusi keesi ja mina teen tutid ja lõppviimistluse. Ühesõnaga nüüdseks juba keeldun valgeid usse juba lõpetama, ühesõnaga ei luba ämmal neid hetkel rohkem teha. Pildil on neli valget keed aga juba tehtud 9 - ja kõik Tapa mammidele .....








Siis tegime veel kahepeale sellise punase kee, algselt pidi ka see tuttidega tulema aga helepunaseid helmeid jäi väheks. Tuli siis selline idee, et prooviks teha koralltehnikas tilbendised äärde. Ämmale ma oma ideest igaks juhuks ei rääkinud, äkki ei oleks mõttest aru saanud ja maha laitnud.
Juhtus aga nii et ämmale kohe nii meeldis, et nüüd ei raatsi maha müüa :)







Eks ma ikka ise ka vahel heelgeldan mõne ussikee. See ussikee on siis tehtud siniste seemnehelmeste segust. Ja juurde sai ka paar kõrvarõngaid.




















Peale ripatsite tegemist jäi mul järgi pihutäis seemnekaid, mõtlesin et teen neist liithelmeid. Isegi ei tea miks mul selline mõte tuli aga nüüd on nad ka kasutust leidnud õrna käevõruna ja kõrvarõngastena.






















3 kommentaari:

Drex ütles ...

Sinine segu on igati kena ussile. Kujutan ette, kui tüdimus sul on, mul ka kolm ussitoorikut.... ei saa otsi otsa ja asja lõpetatud :(.
Ja ma olen kunagi ammu.... ammu... Tegemiste blogis kuskil aastal 2007 kevad/suvi teinud liithelmeid 9/0 seemnekatest. Pikka aega ei tahtnud neid nokkida...

Kiku ütles ...

See helesinine komplektike on hästi armas! sellist kannaksin minagi rõõmuga!qually

viki ütles ...

Oi ma pean ka tellima omale selle sõlmega ussi, see on niiiii lahe :D